نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه از امضای دو تفاهم نامه همکاری برای احداث و بهره برداری دو بیمارستان فوق تخصصی در تهران میان سازمان اوقاف با دستگاه های اجرایی همزمان با ولادت امام رضا(علیه السلام) خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : همزمان با ولادت با سعادت و فرخنده ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) مراسم امضای تفاهم نامه همکاری و آغاز عملیات ساخت نخستین بیمارستان فوق تخصصی سلول درمانی ایران که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است میان سازمان اوقاف، جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران به امضا خواهد رسید.
 
وی افزود : انشاءا... پس از امضای این تفاهم نامه در صبح میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، عملیات احداث این بیمارستان فوق تخصصی با مشارکت شهرداری تهران در موقوفه آرش تهران آغاز خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : دومین تفاهمنامه همکاری به منظور احداث و بهره برداری از یک بیمارستان تخصصی در زمینه سوانح سوختگی و ترمیمی بعد از ظهر میلاد حضرت رضا (علیه السلام) میان سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران به امضا خواهد رسید.
 
وی افزود : عملیات احداث این بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی و ترمیمی هم در محل موقوفه عمیدیه تهران آغاز خواهد شد.
/2759/